środa, 21 sierpnia 2013

Liebster Blog Award- NOMINACJA

Och jak miło mi sie zrobiło kiedy zobaczyłam, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Stellę z bloga Na co dzień, każdy z nas jest aktorem :D

Ja też natomiast nominuję te blogi:
You should be afraid of night
Obserwatorka
Maska

A teraz odpowiedzi na pytania:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Hmm... Myślę, że ciekawość. Tak zdecydowanie ciekawość :D Bardzo dlugi czas nurtowało mnie, czy innym osobom, to o czym piszę, się spodoba. Piszę, bo to pokochałam z całego serca, a dzielenie się tym z innymi ludźmi jest równie wielką przyjemnością :D

2. Co sądzisz o moim blogu? Czego mu brakuje a czego jest za dużo? :)

Cóż, moim zdaniem jest tak jak powinno być. Jest akcja, jest dużo scen "z dodatkiem cukru" Lokiego i Stelli i z całą pewnością jest bardzo ciekawie. Moim zdaniem powinnaś włączyć w swoją historię jeszcze troszkę więcej postaci, aby odpowiednio namieszać czytelnikom. Chyba każdy, gdzieś tam w środku, lubi posiadać odrobine niewiedzy i tajemnicy i czekać na rozwiązanie zagadki :D

3. Czy zrobiłabyś to dla mnie i napisałabyś 10 stronnicowy rozdział? :D

Haha, no nie wiem, nie wiem XD Chyba zależy to od tego jaki miałby byc temat tego rozdziału i jak duzo miałabym czasu. Ach no i jeszcze czy miałabym na niego pomysł. Ale myslę, że jakoś dociągnęłabym do tych 10 stron :D

4. Ulubiona postać filmowa?

Ojeju, a mam ich dość sporo :/ Z calą pewnością jest nią Loki. I to nie tylko z tego względu, że jest boski itd. (XD), ale również przez to jak skomplikowaną i różnorodą jest postacią. Nikt nie wie jaką na prawdę jest osobą i bardzo trudno go przejrzeć. 
Drugą jest Hannibal Lecter. Tak, wiem że to jest dość.. specyficzna postać, jednakże podziwiam jego logikę i to z jaką dokładnością obserwował otoczenie.

5. Jaki jest Twój ulubiony serial?

Hmm mam parę ulubionych: "Jak poznałem waszą matkę", "Plotkara", "Glee", "Dr.House", "Pamiętniki Wampirów", "Skins"

6. Należysz do jakiś fandomów?

Emm nie ogarniam tego XD Jestem Lokocholiczka, miło mi XD


7. Jaka jest Twoja najśmieszniejsza sytuacja, która Ci się przytrafiła w całym Twoim życiu? :D

I teraz kiedy próbuję sobie jakąś przypomnieć, wszystko mi z głowy wyleciało... Pomyślmy... Kiedys potknęłam się na schodach w kinie i wysypałam cały popcorn, ale to chyba nie jest takie smieszne. Ajaj, serio nie wiemXD

8. Za co kochasz Lokiego? ( jeśli go kochasz XD )

OCZYWIŚCIE, ŻE KOCHAM <3
Uwielbiam go za angielski akcent, za piekne oczy i kości policzkowe. Za to, że jest taki skomplikowany i nieodgadniony. Wielbię jego spryt i zdolność do wymyślania kłamstw i znucia zawiłych planów.Kocham go za jego niebieską skórę i czerwone oczka kiedy zamienia się w Lodowego Olbrzyma. Ubóstwiam kiedy sie uśmiecha i złości. Kocham go całego <3

9. Wolisz Pepsi czy Coca-Colę? XD

Coca-Colę, bo ma lepszy smak i ogólnie ma fajna reklamę na święta XD

10. Czytasz jakieś pisma młodzieżowe?

Raczej nie, a jak już to żeby sobie pożartować z gwiazdek ;)

11. Opisz siebie w kilku słowach. 

Hmm, jestem skomplikowana i trudna do zrozumienia. Mozna na mnie polegać, ale najpierw trzeba pokazać, że jest się godnym zaufania. Dla przyjaciół jestem dobra, jednak dla wrogów- tego lepiej nie wiedzieć :D Szalona na punkcie Lokiego i anime.


12. Pójdziesz na "Thor 2: The Dark World"?

Oczywiście! Prędzej umrę niż odpuszczę sobie pójście na ten film!


A TERAZ CZAS NA MOJE PYTANIA:


1. Co myślisz o moim blogu?

2. Czy to jest Twoje pierwsze opowiadanie? Jak długo już piszesz?
3. Jeżeli mogłabyś posiadać jakąś moc, jaką byś wybrała?
4. Twój ulubiony film/y?
5. Jakie wolisz postaci? Dobre czy raczej te złe, czarne charaktery?
6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
7. Jak trafiłaś na mojego bloga?
8. Ulubione danie?
9. Ulubiony kolor?
10. Grasz na jakimś instrumencie? Jak tak, to na jakim?
11. Jakbys mogła na jeden dzień zamienic się w wybraną postać z filmu, kto to by był? Uzasadnij.
12. Co skłoniło Cie do pisania?

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJE!







4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe masz odpowiedzi :P Twój język mnie rozwala...
    Przez twoją książkę się zmieniłam... Jestem bardziej dwulicowa w stosunku do wrogów... Nie okazuje uczuć....Fag...
    Ale nadal czekam na nowy rozdział... codziennie po 20 razy wchodzę, żeby zobaczyć nowy rozdział ;_;

    Pozdrowienia od PoLiR z ninaforme.pinger.pl :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche sie boje, że psuje moich czytelników XD
      Mam nadzieję, że jednak nie zmieniasz się w boga kłamstw, bo to raczej nie jest... osoba którą warto naśladować. Choć dobra, może mam podobny charakter do niego, ale nie chcę mieć na sumieniu tego, że... sie zmieniasz XD

      W każdym razie, posatram się wstawić dzisiaj nowy rozdzial, ewentualnie jutro.

      Usuń
  2. Należała Ci się ta nominacja . Na pewno każdy to potwierdzi .
    Oraz tak samo jak inni czekam na nowy rozdział ! Czekam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne ;)