piątek, 3 kwietnia 2015

Informacja

Witam wszystkich!Trochę czasu minęło od kiedy wstawiłam ostatni rozdział i zapowiedziałam powstanie nowej części. Wszystko jest nadal aktualne. Chciałabym jednak z góry powiadomić wszystkich, że pracę nad nią rozpocznę dopiero po egzaminach gimnazjalnych (21-23.04). Bardzo proszę o cierpliwość i na serio przepraszam, że to tyle potrwa, ale... no chyba sami rozumiecie. Od tego po części zależy moja dalsza nauka, przyszłość i te sprawy...
Tak więc jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam ^^

Mrs. Darkness

14 komentarzy:

  1. Niczym się nie przejmuj, wiadomą sprawą jest, iż wykształcenie to rzecz ważna. Z pewnością gdy egzaminy się skończą, ty powrócisz do nas z nową siła. Na to liczmy.

    Powodzenia!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to dobry moment, żeby powiedzieć o mojej obecności. Fajnie brzmi? Nieważne. Więc, czytam twój blog od jakiś dwóch dni, (prawie skończyłam) i czekam na więcej.Zainteresowałaś mnie bardzo:) Ciekawe, czy to dobrze.....Nie będę przeszkadzać komentarzami jak nie chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc jeszcze bardziej zaintrygował mnie Twój komentarz. Przeszkadzać komentarzami? Bzdura. Pisz je częściej. Moźesz być moim człowiekiem zagadką, będzie mi miło. Cieszę się, że udało mi się Ciebie zaciekawić.

      Pozdrawiam,
      Mrs. Darkness

      Usuń
    2. Spokojnie, nie przejmuj się. Będziemy czekać (ja na pewno - sama mam maturę w tym roku, więc wiem jak ważne są dla Ciebie te ostatnie tygodnie), więc ucz się spokojnie :D.
      W ogóle nie wiem jak Ty, ale ja nie mogę się doczeka się drugiej części Avengersów. Tylko słyszałam, że Loki ma pojawić się tylko w JEDNEJ scenie. Słyszałaś coś o tym? Bo, kurde, korci mnie żeby pojechać na premierę (tym bardziej, że jest w dniu moich urodzin), ale siedzieć w kinie ponad dwie godziny i wiedzieć Toma na ekranie tylko przez chwilę? Coś tu jest niehalo...

      Usuń
    3. Oh dziękuje za Wasze wsparcie. Nawet nie macie pojęcia jak to pomaga :3
      Tak, też nie mogę się doczekać. Nie mam pojęcia jak wytrzymam do premiery XDD Co do Lokiego to myślę, że i tak powinnysmy się cieszyć, że zobaczymy go chociaż w jednej scenie, bo to pewnie nie było zaplanowane (wiesz, mówili, że nie będzie występował w Avengersach a tu taka niespodzianka). Myślę, że się opłaca iść na premierę. Może ten film nas zaskoczy. Kto wie? :D

      Mrs. Darkness

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę,że coś napisałaś. Nie mogę się doczekać rozdziału zupełnie o czymś innym. A tak nawiasem życzę ci powodzenia na egzaminach oraz dużo weny przy pisaniu genialnego opowiadania.
    Pozdrawiam Kate!

    OdpowiedzUsuń
  4. I już po....nie gniewaj się, ale nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w drugiej części fanfiction bedzie Rose ? Przepraszam z góry jeśli na to pytanie już była odpowiedź ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć, jestem tu nowa... Twój blog jest....niesamowity, wciągający.... brak mi słów! weny, czekam na nexta... I OCZYWIŚCIE POWODZENIA NA EGZAMINIE !♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge sie doczekac :) Wracaj prędko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne ;)