wtorek, 10 lutego 2015

DOPISEK DO ROZDZIAŁU 55 (SPOILERY)

UWAGA!
JEŻELI KTOŚ NIE CZYTAŁ JESZCZE ROZDZIAŁU 55 NIECH OMINIE TEN POST. SPOILERY!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Zanim mnie pobijecie, chcę powiedzieć, że TO NIE JEST KONIEC. Chciałam jedynie wzbudzić powszechne oburzenie ( he he).
Zaplanowałam drugą część mojego opowiadania. Może niektórym z Was się nie spodoba mój pomysł, ale mam ideę i nie chcę jeszcze kończyć przygody z Lokim i z tym opowiadaniem. Tak więc pociągnę to do drugiej część która będzie opierać się już na całkowicie nowych wydarzeniach. Niedługo możecie się spodziewać jakiejś zapowiedzi czy coś w tym stylu.
Chciałabym się tylko poradzić Was czy zostać na tym blogu czy może stworzyć nowego dla nowej częśći??  Piszcie czego oczekujecie ^^

15 komentarzy:

  1. Nie przeczę, ze mnie zaintrygowałaś, ale pisać o pomyśłe a dawać jakąś próbkę to będą dwie różne rzeczy, czekam więc na jakiś prolog drugiej cześci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to rzeczywiście prawda, że powinnam zamieniać plany w czyny, bo wtedy dopiero można mówić o wiarygodności, jednak póki co muszę dokładnie przemyśleć każdy aspekt nowej części. Nie przeczę, że może mi to zazająć trochę, zważywszy, że w tym momencie staram się pogodzić szkołę, przygotowania do egzaminów, ćwiczenie rysunku oraz pisanie rozdziału. Dodatkowo ostatnio zajęłam się dosyć specyficznym zajęciem: kryptografią. A jeszcze potrzeba mieć trochę czasu na odpoczynek, prawda?
      A co do prologu zacznę nad nim pracować w tym tygodniu, jednak nic nie gwarantuje.

      Pozdrawiam,
      Mrs. Darkness

      Usuń
  2. OMG! Ale mnie wystraszyłaś! Cały rozdział był tak emocjonujący, że głowę rozsadza, ale śmierć Lokiego mnie rozwaliła! (I się ciekawię dlaczego? Przecież sama Lokiego uśmierciłam parę miesięcy temu XD)
    W każdym razie, wieść, że jeszcze nie kończysz, naprawdę mnie uspokaja, jak i zarówno intryguje ;) Nie wiem czego się spodziewać, jednak wiem, że strasznie za Tobą tęskniłam :D
    Wciąż jeszcze żyję emocjami z rozdziału, więc nie będę się zbyt rozpisywać, jednak dodam, że już czekam na prolog i się go nie mogę doczekać.
    Jak dla mnie możesz zostawić tego bloga :) Przyzwyczaiłam się już do tego "wystroju" ;)
    Pozdrawiam,
    Viv

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ rozdział tak osobno skomentowałam (po przeczytaniu obu postów), to tutaj tylko napiszę: Jej! Hel (po raz któryś)! I uważam, że nie powinnaś robić drugiego bloga. Skoro to kontynuacja, to zwykły dopisek "Księga Druga" wystarczy :P.
    Pozdrawiam,
    Death.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam cię po długim czasie. Śmierć Loki'ego wywołało u mnie szok.
    Nie jestem zła,lecz cieszę się,że dalej będziesz kontynuowała swój blog. Co to twoich pytań to;
    Na tym blogu możesz spokojnie pisać,
    oczekiwania; Takie same jak u poprzedniego tylko tym razem niech to będzie happy end.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobały mi cię twoje pomysły i czekam z niecierpliwością na dalsze twoje ideę. Bardzo jestem szczęśliwa,że dodałaś nowy(ostatni) rozdział. Czekam na prolog. Pozdrawiam gorąco. PS: Mam wiele pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, Darki :)
    Pragnę Cię poinformować, że zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej informacji tutaj:
    http://ciemna-aleja.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Viv

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz na tym blogu , bo inaczej nie znajdę drugiej części i się normalnie poryczę ! Tak jak płakałam przy 55 r ! Jesteś genialna Darky !

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm.
    Właściwie to mam ochotę cię zabić za tak długą nieobecność.
    Ale zrekompensowałaś się 55 rozdziałam.
    Jedno zastrzeżenie.
    LOKI MUSI ŻYĆ DO CHOLERY!!!
    A tak to pięknie i czudownie :D
    Pozdro i weny życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wolałabym żebyś została na tym blogu :D

      Usuń
  9. HEJ ! Od niedawna zaczęłam czytać twojego bloga i muszę przyznać że jest ŚWIETNY,BOSKI,GENIALNY itd. itp..Cudownie odwzorowałaś postać Lokiego jest GENIALNY <3 <3 <3 .Jestem mega szczęśliwa że napiszesz drugą część przygód naszego Kłamcy ^^ ! ! ! Kiedy zobaczyłam ten napis KONIEC byłam w szoku ale na szczęście pojawiła się ta notka i już się nie mogę doczekać *.* Kocham ciebię i twojego bloga.Masz odromy talent Darky oby tak dalej ;* Na koniec życzę dużo weny,szczęścia,zdrowia itd. itp.
    Pozdrawiam /Myglen

    OdpowiedzUsuń
  10. Na poczatku myslalam ze zakończyłas na 51 odcinku (bo nie bylo w spisie), teraz rycze ze Loki i Rose nie żyją :( a teraz bardziej rycze ze to nie koniec.
    Ale Ty zajebiscie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  11. No i teraz Darky to mówisz z sensem xd :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne ;)