środa, 19 marca 2014

Jedno, wielkie: PRZEPRASZAM

Dzień Dobry, Cześć i Czołem!


Od razu mówię (żeby zaraz mi tutaj ludzie nie pospadali z fotelików, ani nie podostawali zawałów), że ja nie zawieszam ani nie usuwam bloga. Żeby nie było nieporozumień XD

Chciałam tylko powiedzieć jedno: nie mam weny!
Od pewnego czasu to zauważam. Chyba pierwszą tego oznaką jest choćby pisanie wypracowac z j. polskiego. Jak zazwyczaj (kiedy jakies tam skrawki weny kryja się we mnie) pisze te wypracowania na serio dobre i myslę, że trzymam poziom, tak teraz.... tylko ręce załamać :/ Nic mi nie przychodzi do głowy, nie moge sie skupić na niczym co piszę, nie mogę ułożyc jakiegokolwiek sensownego zdania. Co oczywiście niedługo przełoży się na moje oceny (oho)... 

Co do opowiadania... 
Mam juz historie przewidzana na kilka rozdziałów do przodu, jednak nie wiem jak zabrać się za napisanie tego. Nie mam zielonego pojęcia jak zacząć poszczególny rozdział, a do głowy nie przychodzą mi nawet te marne pomysły. 
I dlatego chce Wam powiedzieć, że nastepny rozdział będzie... 
Nie mam pojęcia kiedy!

Może moja wena postanowi z powrotem powrócić do mnie, a może potkwi sobie jeszcze w tym odległym miejscu w którym urządza sobie urlop, jak gdyby nigdy nic ;_;

Tak więc proszę Was o cierpliwość, brak chęci mordu oraz wytrwałość ^^

Pozdrawiam,
Mrs. Darkness

PS. Jeżeli posiadacie jakieś dobre piosenki/ melodie/ filmy które mogą mnie zainspirować lub przywołać moją wenę z powrótem do mnie, to bardzo bym prosiła o linki w komentarzach :D

6 komentarzy:

  1. Mnie inspiruje czasem soundtrack z Thor:Mroczny Świat. Najlepsze jest Into Eternity piano cover http://m.youtube.com/watch?v=ugHHL15eK_Q Mam nadzieję że ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już tak ładnie poprosiłaś, to cię nie zamorduję :3 No cóż pozostaje mi tylko czekać ;)
    Pozdrawiam
    Margaret :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę człowieku C;
    Fandom wierzy w Ciebie! Pamiętaj o tym. Weź posłuchaj muzyki, i zjedz trochę czekolady, weż ciepłą kąpiel albo prysznic, a potem (takie małe zadanko) Wiesz, jak któryś ze słynnych autorów dawał radę młodym pisarzom?
    'Wyobraź sobie najgorszą rzecz, jaką można zrobić bohaterowi. Zrób to' Może Ty nie popadaj aż w taką skrajność albo paranoję, ale to powinno pomóc :D
    Pozdrawiam,
    Weny życzę :D
    Saskia C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabyś dać do oceny swojego bloga? http://ocenialnia-blogow-gwiazdka.blogspot.com/ serdecznie zapraszam, dopiero zaczynam :)
    Przepraszam za spam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiesz co?!!!
    Kiedy w końcu mam czas żeby się ujawnić *wyskakuje zza rogu kamienicy i ściąga maskę ninja* to ty nie masz weny. ;(
    Toż to skandal!

    Proszę mi tutaj zaraz wracać i zamieszczać kolejny rozdział! ;)


    A teraz na poważnie.


    Witam Cię,
    Twojego bloga czytam już baaaaaaaardzo długą chwilkę, ale jak widzisz nie byłam w stanie niczego skomentować. Tak zazwyczaj mam, że jak wejdę na 10 blogów jednego wieczoru to skomentuje coś może, powtarzam MOŻE na jednym z nich ;) Potem to zwyczajnie zasypiam, bo rzadko siedzę na internetach przed 23;00 (huhu dziś wyjątek ; )
    Wiedz, że Twoje opowiadanie bardzo mi się podobało. Wprawdzie nie wszystko co w nim umieściłaś przypadło mi do gustu (zwłaszcza rozwalił mnie wiek głównej bohaterki) ale to jestem w stanie wybaczyć ;)
    Dalej, masz ciekawy styl, choć powinnaś jeszcze troszkę nad nim popracować (dokładniej powiem ci dopiero pod następnym rozdziałem).
    Tak wiec nie poddawaj się, na pewno za jakiś czas wena wróci :>

    Jeśli chodzi o jakąś inspirującą melodię to ja często pisze przy tej:
    http://www.youtube.com/watch?v=dBU4v-qY5ng

    No po prostu to jest cudo ;)

    Cóż nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci dużo natchnienia i przy okazji zapraszam Cię na mojego bloga, którego w sumie dopiero założyłam ( o Lokim między innymi ;)
    http://erdhallia-rod.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Błękitna




    OdpowiedzUsuń
  6. Aerosmith i don t want to miss a thing.
    jak czytam to opowiadanie to nie wiem czemu, ale od razu mi się kojarzy z tą piosenką

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne ;)