poniedziałek, 19 maja 2014

Kolejne przeprosiny...

Po raz kolejny piszę do Was, aby przepraszać. No niestety tak wyszło.
Jak zapewne wszysycy zauważyli koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami. Ten czas jest pełen popraw, projektów, zaliczeń. I w gruncie rzeczy szkoła jest jedynym powodem dla którego nie jestem w stanie wziąć się za napisanie nowego rozdziału. Plan na niego mam oczywiście przygotowany już od dłuższego czasu, ale nie mogę znaleźć czasu na jego realizację.
Mam nadzieję, że uzbroicie się w cierpliwość i wytrzymacie do publikacji nowego rozdziału. Może nawet uda mi się napisać dwa rozdziały :3

Datę powrotu przewiduję na ok. 6 czerwca, albo nawet 5, ale wtedy rozdział prawdopodobnie pojawi się w nocy XD 
Tak więc bądźcie silni i wyczekujcie mnie. Ze swojej stryny życzę wam również powodzenia w szkole ;)

Mrs. Darkness

6 komentarzy:

  1. Nic nie szkodzi, tak to jest, sama odczuwam poważny brak czasu, ale moje opowiadanie już jest ukończone i czeka tylko w wordzie, wiec oddycham spokojnie.

    Czekam z niecierpliwością na newsy u ciebie
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff... myślałam że już przestałaś pisać.
    Czekam na kolejne rozdziały i życzę piąteczek na świadectwie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze o nowe rozdziały to opowiadani jest naprawdę niezłe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam Twojego bloga w google i przeczytałam całe opowiadanie, jest genialne, proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, niedawno zaczęłam czytać Twojego bloga i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał :) Masz świetny styl pisania, notki są bardzo ciekawe no i akcja szybko się rozwija. Mam tylko pytanie dotyczące rozdziału 34- czy tylko u mnie nie chce się on wczytać? Bo zamiast do rozdziału przenosi mnie na stronę główną :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomość do wszystkich!
      Termin wstawienia następnego rozdziału już dość długo się przeciąga. Jest to spowodowane kompletnym brakiem weny i chęci do pisania. Nie wiem co się dzieje, ale mimo iż mam plan to brak mi tego światełka które pchało mnie do pisania kolejnych rozdziałów. Na razie zgasło we mnie TO COŚ. Mam nadzieje, że niedługo droga pani wena powróci, a wraz z nią pojawią się nowe posty.
      Wszystkich czytelników przepraszam za tak ogromną przerwę w "emisji"

      Pozdrawiam,
      Mrs. Darkness

      Usuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne ;)