wtorek, 26 listopada 2013

INFORMACJA

Ekhm... Witam wszystkich...

Tak więc zaczne może od tego, że przepraszam Was za to, że widząc że mój blog na Waszych listach przesunął się na samą górą, co świadczy o wstawieniu nowego posta, myśleliście że pojawił się rozdzialik. No niestety nie...
Otóż jestem w całkowitym dołku co oznacza kompletny brak chęci do pisania. Choć może inaczej to nazwe... Brak czasu na napisanie. Jestem całkowicie zarobiona. I mimo iż wiem, że niektórzy są bardziej zapracowani ode mnie to ja po prostu nie dam rady porządnie napisać tego co chciałam. Wolę poczekać aż przyjdzie jakiś luźniejszy moment w szkole i będę mogła usiąść i na spokojnie dokończyć co zaczęłam. Bo to nie tak, że ja nic nie mam... O nie, po prostu nie wiem jak dalej rozwinąć sytuacje oraz jak ją odpowiednio zakończyć aby mogła dojść do tego co od pewnego czasu planuje. Tak to brzmi trochę tajemniczo, ale no cóż XD

Piszę tego posta po to, aby mieć czyte sumienie. Nie chcę mieć potem wyrzutów, że obiecałam coś a tego nie dotrzymałam (no dobra już to zrobiłam, ale pomińmy proszę ten fakt). Dlatego oficjalnie oświadaczam, że rozdział 51 nie pojawi się wcześniej jak PRZED PRZERWĄ ŚWIĄTECZNĄ. Bardzo prosze Was o cierpliwość i wyrozumiałość, a na pewno się nie zawiedziecie.
Może nawet wymyślę coś w ramach przeprosin :3

Pozdrawiam,
Mrs. Darkness

14 komentarzy:

  1. O boże ty też??? Jesteście jak upadłe anioły tylko może nie anioły, a upadłe pisarki :D Tutaj raczej nie dam rady ci pomóc. Dobrze, że nie zmuszasz się do pisania, bo wszystko byłoby mdłe. Mam nadzieję, że będziesz miała coraz więcej czasu i kontynuujesz swoją opowieść. Ja dopiero co zaczęłam pisać i mam narazie tylko prolog, ale zapraszam http://mara-charles.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Margaret :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieeee, najpierw Stella, teraz Ty ... co ja będę czytać? :(
      I nie, nie zamierzam przeczytać "Kamieni na Szaniec"!
      Cóż rozumiem i życzę dużo wolnego czasu ;)

      Usuń
    2. Nom, właśnie. Chociaż te ,,Kamienie na szaniec'' mogą być niezłe.

      Usuń
  3. Nie musisz się spieszyć.. Ja zawsze czekam :d Najpierw nadrób rzeczy, które musisz, a potem książka.. :D


    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Darky! No jak możesz?
    No okej. Sama też na razie zawieszam częściowo działalność, no ale Darky! Kochana moja. Nie możesz nas tak zostawić. :(
    Ja tu sobie czekam spokojnie na nowy rozdział a tu informacja, że rozdział się nie pojawi. :(
    Jednak naturalnie Cię rozumiem. Brak czasu też nie jest moim przyjacielem i nie daje mi żyć i oczywiście będę cierpliwie czekać na nowy rozdział. ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę jakiś pogrom nastąpił. No, może pogromik, nie aż pogrom. Ogólny zastój wszystkich fanfików.
    Następny rozdział dopiero przed przerwą świąteczną? Cholera, to kupa czasu! Ale rozumiem Cię doskonale. Brak szkoła, ciągły pośpiech, masa rzeczy do zrobienia. Wszystko to powoduje, że jak już się ma chwilę wytchnienia, nie ma chęci na pisanie.
    No nic. Pozostaje jedynie cierpliwie czekać.
    Pozdrawiam,
    Kinnisidee 3:}

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam wszystkie rozdziały w dwa dni a ty dopiero teraz piszesz że następny rozdział pojawi się dopiero przed przerwą świąteczną?!
    Ugh. :/ Będę cierpliwie czekać... Ale wracaj szybko! :)

    Pozdrawiam.
    Kate Lorens

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia od czego zacząć.. Cóż, nie było mnie zaledwie kilka miesięcy a mam wrażenie,że minęły lata świetlne. :) Tyle nowych i ciekawych rozdziałów powstało pod moją nieobecność. Postaram się wszystkie nadrobić ale nie mam pojęcia ile to potrwa. Naprawdę uwielbiam czytać Twojego bloga i gdy sama nie pisałam od czasu do czasu tu zaglądałam. Po prostu mnie wciągnęło. Jednak czas nie pozwalał na systematyczne śledzenie wszystkiego. Chcę Ci bardzo podziękować za budujący komentarz u mnie i za to,że nie "olałaś" mojego bloga mimo tak długiej przerwy. Prawdę mówiąc przestałam informować was o notkach bo nie wiem już czy ktoś jeszcze chce to czytać. Doskonale Cię rozumiem bo sama też mam problem z rozwinięciem dalszej akcji. Napiszę kilka zdań nowej notki a później pojawia się taka wewnętrzna blokada albo w głowie wybucha wojna pomysłów. :D Dlatego prowadzę (jeśli można tak to nazwać) też innego bloga http://agnesstark.blogspot.com/ czasami pozwala uciec w inny świat i nowe perspektywy. Jeszcze raz dzięki za komentarz i życzę napływu pomysłów i weny ;) Pozdrawiam Roxanne

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam cię do Liebsten Awards. Więcej tu:http://lokiandsigynlove.blogspot.com/2013/12/liebsten-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. O na święta będzie rozdzialik :D
    Ps. Nominowałam cię do Libsten Award
    http://requiem-nemezis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.
    Bardzo brakuję mi twojej twórczości :( jak już pewnie wiesz, jestem twoim ninja od jakiegoś czasu. Cieszę się, że wkrótce dodasz następny rozdział. Już nie mogę się doczekać ^.^
    Tymczasem, chciałam zaprosić cię na trzeci rozdział mojego opowiadania :
    http://myowndarklife.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę duuuuużo weny na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Nominowałam Cię do Liebsten Awards.
    http://casandra-moj-wlasny-swiat.blogspot.com/2013/12/liebsten-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  12. No, wiesz! Jesteś jedną z trzech moich ulubionych blogerek! I wszystkie każecie czekać. Tak Stello o tobie mowa-,- Zbierajcie na pogrzeb, bo mnie tu ciekawość rozsadza!

    Shina777

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne ;)