niedziela, 30 sierpnia 2015

(NIE) MIŁA NIESPODZIANKA

Dzisiaj zostałam powiadomiona przez jedną z moich czytelniczek (z góry bardzo dziękuję Ci za informację Mad Darky, jestem Ci niezwykle wdzięczna), że jakaś osoba bezczelnie kopiuje moje opowiadanie, podpisując się pod nim swoim imieniem i bynajmniej nie ma na to jakiejkolwiek zgody.
W gruncie rzeczy jestem niezwykle oburzona tym faktem. Jak żałosną osobą trzeba być by brać czyjąś pracę i pomysł i wykorzystywać jako swoją? Wciąż nie mogę się nadziwić.
Ze swojej strony dodam jedynie, że z pewnością nie zostawię tego w ten sposób i jeżeli zajdzie potrzeba to sięgnę do mocniejszych środków jeżeli autorka tej strony w przeciągu kilku dni jej nie usunie. Prosiłabym również o to abyście informowali mnie o każdych próbach plagiatu jeżeli przez przypadek na niego traficie.
A tutaj adres bloga powyżej wspominanego:
http://wwwodejdzpl.blog.pl/

Jeszcze raz dziękuję Ci za informację Mad Darky i pozdrawiam,
Mrs. Darkness

5 komentarzy:

  1. Dobrze wiem co czujesz, kiedyś jedna dziewczyna kopiowała moje notki oraz obrazki, ale blog tworzyła tak nieudolnie, ze nie miał on zupełnie sensu
    Jezeli będzie z tym skopiowanym blogiem problem to mogę pomóc.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie czasem idą na zbyt wielką łatwiznę. Rozumiem inspirowanie się czyjąś twórczością, ale żeby zaraz z kogoś znieważać kradnąc jego teksty..powinna sie wstydzić ta osoba. Mam nadzieję,że jej blog zniknie z neta, zasługuje na to za to co Ci robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tacy są ludzie. Dlatego na jeden z moich blogów założyłam ochronę, tak na wszelki wypadek.
    Pójdzie zgłoszenie jak nic.
    Pozdrawiam,
    Q.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedawno dostałam od jednej z Czytelniczek informację, że ktoś kopiuje mojego bloga (z załączoną rozkminą na temat czy to może nie ja kopiuję od tamtej osoby), z tym że bez podanego adresu, więc nic nie mogę zrobić :( doszłam jednak do wniosku, że gdyby było słabe, to by nie kopiowała, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne ;)