niedziela, 19 października 2014

Krótka informacja

*Halo, jest tu ktoś jeszcze?*Pisze po ogromnie długiej przerwie, chyba pobijam swoje własne rekordy w najdłuższej nieobecności. Ale tak to jest w 3 klasie gimnazjum, kiedy właściwie trzeba spiąć dupę i skupić się, żeby nie zawalić najważniejszego roku. Wiecie jak to jest- wybór liceum, który może być jednym z ważniejszych wyborów w życiu. To wszystko jest ciężkie i trochę nas przytłacza (mówiąc "nas" mam na myśli 3 klasy XD).
Ale informacja miała być krótka i treściwa. Dzisiaj zaczęłam pisać nowy rozdział, ale fizycznie nie dam rady go dzisiaj skończyć, a więc możecie się go spodziewać jutro, ewentualnie pod koniec tygodnia. Mam nadzieje, że jeszcze tu jesteście i na mnie czekacie :c 

Mrs. Darkness

22 komentarze:

  1. Hej Mr. Darkness

    Ja czekam z niecierpliwością :). Zaczęłam czytać parę innych blogów i omal nie zapomniałam co się działo u ciebie w fanficu. Na szczęście przypomniałam sobie i całe szczęście wracasz z kontynuacją! Jeeej!

    Tak by the way: pierwsza! xD

    I by the way 2: zapraszam do siebie ;)
    http://lieshideinshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze.... XD Gorzej jest w LO ale jestem w stanie wybaczyć ci tą nieobecnosć. Starasz sie w nauce, mało kto robi to w dzisiejszych czasach, tak więc gdy napiszesz rozdział, możesz liczyć, że się pojawię go skomentować

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No zobaczysz jak to będzie w szkole średniej... Chyba wolałabym zostać w gimnazjum...
    A tak w ogóle to witam :D Chyba jeszcze tutaj nic nie komentowałam, bo konto założyłam sobie po twoim zniknięciu, ale już od dawna śledzę twój blog i z niecierpliwością wyczekuje na rozdział...
    Mam nadzieję, że ten szybko się pojawi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie możemy się doczekać kolejenj notki.Oby szybko nadeszła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham cię!^^ Już myślałam, że opuściłaś tego bloga, a tego bym ci nie darowała, i mój duch nawiedzał by cię we śnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wszystkich czytelników, krotka informacja: jestem w trakcie pisania rozdziału, będzie on dosyć długi i bardzo chce aby był dopracowany. Póki co zabrała się do niego nieco z drugiej strony więc mam początek i koniec rozdziału, ale środka brakuje. Prosze Was o wyrozumiałość i wierze że się nie zawiedziecie ^^

    Pozdrawiam,
    Mrs Darkness *w natłoku pracy*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej tu Kate! Natrafiłam na twojego bloga przypadkiem i powiem ci jedno; Masz dziewczyno talent do pisania. Kocham Loki'ego i super go opisujesz. Twój blog jest genialny. Odkąd tu weszłam pochłonęłam całe twoje opowiadanie he he . Czy Loki i Rose będą w przyszłości małżeństwem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho zobaczyłam ten komentarz i od razu powiem, że nie mogę odpowiedzieć na Twoje ostatnie pytanie. Wiesz jak to jest- u mnie nic nie jest do końca zaplanowane. Przewidzianą fabułę umiem zmieć w trakcie pisania co często psuje mi szyki. Więc szczerze to nie wiem jak potoczą się losy Rose i Lokiego. Ale mogę Ci zapewnić że będzie się działo :3

      Pozdrawiam,
      Mrs.Darkness

      Usuń
  9. Witam! Dziękuję,że mi odpisałaś zaskoczyłaś mnie :). Wiem jak to jest z pisaniem mam podobny problem mam wenę ale brak mi czasu. Życzę ci dużo weny oraz opisywania szaleństw Loki'ego. Pozdrawiam Kate! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Darky ! Co było dalej ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, hej ;).
    Na początek.chciałam powiedzieć, że Twoje opowiadanie jest naprawdę GE-NIA-LNE. Jeszcze nigdy nie czytałam tak zajebistego opowiadania o Lokim. Serio. Co jeszcze? Oh, no tak. Strasznie Cię podziwiam za wytrwałość, z jaką piszesz tego bloga. Ponad 50 rozdziałów? Jestem pełna podziwu,należą Ci się ogromne brawa za to :D. No i teraz moje pytanko: kiedy nowy rozdział?
    Znaczy się wiem jak wygląda sytuacja w trzeciej klasie gimnazjum - sama to przeżywałam, więc zdaję.siebie sprawę ile zależy od wyników tego ostatniego roku, dlatego nie chcę Cię do czegoś zmuszać, ale totalnie zakochałam się w historii Rose i Lokiego, więc będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje ;).
    Pozdrawiam ;*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy że podoba Ci się moje opowiadanie ^^
      Nie mam zielonego pojęcia kiedy uda mi się dokończyć nowy rozdział. Jak już wspominałam mam go ale z lekka wybrakowanego. Dodatkowo pracuje jeszcze nsd innym opowiadaniem, nie związanym z Lokim (powiem o tym przy okazji wstawiania nowego rozdziału).
      Tak więc postaram się to dokończyć przez te wolne dni które mi zostały, ewentualnie oodczas ferii które mam w pierwszym terminie (tak tak Warszawa).
      Liczę na Waszą wytrwałość:3

      Pozdrawiam,
      Mrs. Darkness

      Usuń
    2. Pierwszy termin? Geez, ale Ci zazdroszczę... Ja mam swoje dopiero w pierwszej połowie stycznia, no ale do końca nauki zostały mi jeszcze "tylko" cztery miesiące ;). Anyway, nie mogę się już doczekać ^^.

      Usuń
    3. W sensie na kolejny rozdział, nie na koniec roku :).

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, trafiłam na Twojego bloga przypadkiem. Przeczytałam go całego w ciągu 3 godzin. Masz wielki talent! Twoje postacie są prawdziwe, wiele razy trafiałam na opowiadania, w których, postacie były sztuczne, jednak u Ciebie tego nie ma. Akcja ciekawa i nawet po 51 rozdziałach trzyma w napięciu i zmusza do niecierpliwego oczekiwania na więcej. Kiedy mogę się spodziewać kolejnego rozdziału? Skoro już mnie uzależniłaś od swojego opowiadania mam nadzieję, że nie karzesz mi czekać zbyt długo :)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy to dziwne, że czytając twoje ostatnie rozdziały miałam już ułożone zakończenie mimo, że go tu prawdopodobnie nie opublikujesz? Znam wielu ludzi, którzy wypalili się po jakimś czasie sama jestem takim człowiekiem. Rozdziały napisane, ale nie chce mi się ich dodawać. Wracając do tematu mam własne zakończenie i bardzo się ucieszę gdy to TY dodasz własne, a wtedy pokażesz innym, że jednak to opowiadanie ma sens! Zakochałam się w nim bo ma 50+ rozdziałów i jest jakaś akcja. Mój angielski nie jest najlepszy więc po ang ff nie czytam. Natomiast polskie są albo zawieszone, albo dopiero w toku pisania, muszę więc poczekać na rozdziały albo w końcu znaleźć zakończone. Kibicuję ci, że twoje opowiadanie będzie takim, które będę chętnie DALEJ czytać.

    Pozdrawiam, Czoczotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh bardzo się cieszę, że nadal tu jesteście i, że jeszcze nowe osoby wchodzą na mojego bloga, na którego ja sama od długiego czasu nie wchodzę.
      Przez ostatni czas jest mi strasznie ciężko napisać cokolwiek związanego z opowiadaniem, ponieważ jestem tym typem persony, która zakochując się w jakiejś postaci nie jest w stanie myśleć o innych. A ostatnio dość często zmienia mi się gust. Oczywiście nie mówię przez to, że zrezygnowałam z Lokiego, bo nadal jest jedna z moich najukochańszych postaci, któremu oddałam serce pisząc to opowiadanie. Jednakże od grudnia pojawił się również niejaki John Bender z "The Breakfast Club" (który obejrzałam chyba 50 razy) oraz dosyć niedawno Dustfinger z książki i filmu "Atramentowe Serce" (już pomijam fakt, że zostałam oczarowana kolejnym Anglikiem, wcielającym się w jego rolę- Paul Bettany dla ciekawskich).
      Ale postaram się na serio napisać w najbliższym czasie to co miałam zamiar napisać, chcę tylko ująć to w odpowiedni sposób, tak aby wszystko było tak jak to sobie zaplanowałam. Bez żadnych niechcianych niespodzianek i bez zbytnich odskoków od planu.
      Mam nadzieję, że nie zawiodę.

      Pozdrawiam,
      Mrs. Darkness

      Usuń
  15. Jest to bardzo świetny blog.... Cudowne opowiadanie.... Nie mogłam oderwać oczu od tekstu... Mam nadzieje że za nie długo będzie nowy rozdział czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania rozdziałów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne ;)